Klientu apmierinātības pētījumi palīdz precīzāk izpildīt klientu vēlmes un vairot uzņēmuma panākumus

 

Uzņēmuma veiksmīgā attīstībā un izaugsmē joprojām nozīmīgu lomu spēlē tirgus izpēte. Tā ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai pieņemtu stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus izpēte ir svarīga, kā uzsākot savu biznesu, tā arī to attīstot. Uzņēmums, kas pārzina Latvijas iekšējo un ārējo tirgu, var daudz veiksmīgāk attīstīties un izprast, vai piedāvātajam pakalpojumam ir potenciāls, kādas ir klientu vēlmes un kuras būs efektīvākās mērķa auditorijas uzmanības piesaistīšanas metodes.
 

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) piedāvā veikt klientu apmierinātības pētījumu!
 

SDTIC Latvijā darbojas jau kopš 2008. gada un izveidojis veiksmīgu sadarbību ar vairāk nekā 100 Latvijas uzņēmumiem un valsts / pašvaldību organizācijām. Sadarbība ar jomas profesionāļiem un ekspertiem palīdzējusi rast precīzākās atbildes uz uzņēmumu un organizāciju jautājumiem, katram piemērojot izdevīgāko izpētes veidu.
 

Nav noslēpums, ka viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem ir tieši klientu apmierinātības pētījumi. Veicot klientu apmierinātības pētījumu, ir iespējams:
 

  • uzlabot peļņas rādītājus;
  • noskaidrot cenas atbilstību klientu  iespējām;
  • noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības;
  • izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu;
  • izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
     

SDTIC piedāvā mainīt līdzšinējo pieeju, koncentrējoties uz konkrēta uzņēmuma sistēmu un specifiku, nevis uz vispārīgu darbības sfēru, tas nodrošinās, ka iegūtie rezultāti būs precīzi un radīs skaidru priekšstatu pa klientu viedokli. Papildus tam, ikvienam uzņēmuma vadītājam būs iespēja uzzināt, ko un kā darīt, lai celtu klientu apmierinātību, tai skaitā, ko mainīt savā produkcijā vai pakalpojumā.

Lojāls klients ir apmierināts klients, kurš izmanto uzņēmuma pakalpojumus ne tikai tāpēc, ka viņam simpatizē konkrētais uzņēmums, bet galvenokārt tāpēc, ka šie pakalpojumi atbilst viņa vēlmēm. Un, kā zināms, lai klients kļūtu lojāls, viņam jābūt apmierinātam – jāsaņem tas, kas ticis gaidīts.

Jūs vaicāsiet, kāpēc klientu viedoklis ir tik svarīgs? Klientu viedokļa analīze ir noderīga klientu servisa standartu izveidei un to pārbaudei, kā arī, pieņemot lēmumus par klientu lojalitātes stiprināšanu un citiem ar klientu servisu saistītiem jautājumiem. Bet pats galvenais – no klientiem lielā mērā ir atkarīgi uzņēmuma panākumi un ienākumi, jo klienti ir tie, kas patērē rādītās preces un piedāvātos pakalpojumus. Ja uzņēmums vēlas nostiprināt savas pozīcijas tirgū, ļoti būtiski ir pievērsties svarīgāko klientu grupām un kategorijām, kas var celt uzņēmuma peļņu.

Pētījums ļauj arī izzināt jūsu uzņēmuma vidējā klienta profilu, kas, savukārt, ļauj dažādas mārketinga aktivitātes veidot precīzākai mērķauditorijai.

Tirgus izpēte, tāpat kā pieredze šahā, — ļauj Jums paredzēt vairākus gājienus uz priekšu.



Tālrunis +371 29671134
E-pasts: petijumi@petijumi.lv

Lai uzzinātu vairāk par to, ko tirgus izpētes iespējas var dot Jūsu uzņēmumam, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts