https://www.traditionrolex.com/33
KLIENTU SERVISA SPECIĀLISTU KLUBS

KLIENTU SERVISA SPECIĀLISTU KLUBS

Klientu apkalpošana ir ļoti svarīga – tā nodrošina uzņēmuma veiksmi un veicina klientos lojalitāti, kas vainagojas ar panākumiem visam biznesam. Turpretim, izcils klientu serviss nozīmē sniegt to, kas klientam ir solīts, un risināt arī visas problēmas un jautājumus, kas klientam rodas. Respektīvi, izcils klientu servisa speciālists ir tas, ar kuru viegli sadarboties un nonākt pie mērķa.

Šobrīd tiek ļoti strādāts pie tā, lai klientu serviss būtu augstā līmenī. Klientiem ir augstākas prasības un lielākas ambīcijas un jābūt īstam profesionālim, lai klients dusmās nenoliktu klausuli vai neaizcirstu durvis, ja kāda no iegribām vai jautājumiem nav atrisināti. Izcils serviss palīdz uzņēmumiem iegūt klientus ārkārtīgi konkurējošā vidē, kā arī tas nodrošina izmaksu ietaupījumus.

Ir pat veikti pasaules līmeņa pētījumi, kas pierāda, ka investīcijas klientu servisā un cilvēkos uzlabo uzņēmumu vispārējos rādītājus, tāpēc ir augsta korelācija starp klientu servisa kvalitāti un rentabilitāti.

Jo ko nodara slikts klientu serviss? Tas rada uzņēmumā zaudējumus – nav peļņas, nav lojālu klientu, uzņēmums iegūst sliktu slavu, jaunu klientu piesaiste, iespējams, prasa milzu ieguldījumus, jo jāstrādā pie reklāmas un pārliecināšanas.

Izglītības centrs “Biznesa Akadēmija” ir nolēmusi izveidot īpašu Klientu Servisa Speciālistu klubu, kura galvenais mērķis – nodrošināt profesionālu atbalstu speciālistiem, palīdzot apgūt prasmes, kas noder  sarežģītās situācijās darbā ar klientiem, konsultēt un motivēt, iemācīt nezaudēt klientu un iedvesmot. Labs klientu serviss neprasa lielākus ieguldījumus par pareizas kontaktēšanās kultūras izveidošanu uzņēmumā un tās saglabāšanu vienā līmenī, tāpēc mūsu uzdevums ir palīdzēt to sasniegt, tādējādi veicinot uzņēmuma ilgmūžību un patīkamu savstarpējo sadarbību.

Izcils klientu serviss var būt tava uzņēmuma veiksmes atslēga!


Dalības maksa uzņēmumam Klientu Servisa Speciālistu klubā –
tikai EUR 240,- par 12 mēnešu periodu vienam dalībniekam.

 
Dalība Klientu Servisa Speciālistu klubā katram klientu servisa speciālistam, sekretāram vai lietvedim paver jaunas iespējas:

- iespēja apmeklēt Biznesa Akadēmijas, Nodokļu likumdošanas izglītības centra, Rīgas Psiholoģijas skolas un Lietvedības Mācību centra seminārus un apmācības veiktās gada maksas apmērā PAR BRĪVU! (ne tikai klientu servisa speciālistam, bet jebkuram uzņēmuma darbiniekam!);

Semināru un apmācību iespējas apkopotas – http://registreties.lv/apmacibas – pieejamas dažāda veida apmācības – dokumentu pārvaldības, grāmatvedības, biroja darba organizēšanas, personāla vadības u.c. jomās.

- iespēja saņemt līdz pat 50% atlaidi uz citām Biznesa Akadēmijas, Rīgas Psiholoģijas skolas, Nodokļu likumdošanas izglītības centra un Lietvedības Mācību centra apmācībām visu 12 mēnešu laikā;

- iespēja izvietot uzņēmuma reklāmas un publicitātes materiālus "Nacionālās mediju grupas" (http://nmg.lv/interneta portālos un biznesa lapās sociālajos tīklos veiktās gada maksas apmērā - PAR BRĪVU!;

- iespēja saņemt atbalstu dokumentu pārvaldības jautājumos brīžos, kad nepieciešams atjaunot aktuālās izmaiņas dokumentācijā, apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas dažādu dokumentu izveidē un noformēšanā;

- saņemt atbalstu uzņēmuma reklāmas izvietošanas un PR materiālu sagatavošanas jautājumos – konsultācijas par reklāmas un PR materiālu satura izveidi, mērķauditorijas noteikšanu, vizuālā noformējuma un veidu izvēli, reklāmas izplatību sabiedrībā un tirgus vidē;

- iespēja piedalīties Klientu Servisa Speciālistu kluba sanāksmēs, kurās notiks aktualitāšu, problēmu, dažādu risinājumu izskatīšana, dalīšanās pieredzē, profesionālā atbalsta un padomu sniegšana.

Klientu Servisa Speciālistu kluba vadītāja –



Kluba vadītāja – Anita Rošāne – ir izcila personība, pārmaiņu un izaugsmes trenere, kura katru tikšanos ar auditoriju padara par neaizmirstamu emociju un zināšanu apmaiņu. Pēc katras lekcijas klausītāji iegūst kādu sev vērtīgu atziņu, jūtas iedvesmoti, bagātināti un pacilāti – gatavi jauniem izaicinājumiem! Pasniedzēja ir organizāciju psiholoģe, kura papildina savu kvalifikāciju profesiju jeb amatu psiholoģijā, kā arī ieguvusi otro izglītību sabiedriskajās attiecībās. Vada nevalstisko organizāciju. Šobrīd ir televīzijas “STV Pirmā!” šova “Labojam ģimeni” vadītāja. Pēdējo desmit gadu laikā sekmīgi novadījusi aptuveni 1500 pasākumu. Sadarbības partneri: NVO alianse, NORDEA biznesa skola, Nodarbinātības Valsts aģentūra, Valsts reģionālās attīstības ministrija, Valkas, Aizkraukles un Ķeguma novada pašvaldības, SIA GMG grupa u.c. 



Klientu Servisa Speciālistu kluba mērķis ir atbalstīt un izcelt klientu servisa speciālistu nozīmīgumu ikvienā uzņēmumā, sniedzot tam īpašu, profesionālu atbalstu, palīdzot ikviena jautājuma un problēmas risināšanā, kā arī sniedzot noderīgu informāciju, individuāli to piemērojot pārdošanas speciālista specifiskajai darba videi.

Tāpat Klientu Servisa Speciālistu kluba tikpat svarīgs mērķis ir arī veicināt ikkatra klientu servisa speciālista laimi, prieku, panākumus, izaugsmi, attīstību, inovativitāti, kreativitāti un sekmīgu ilgtspējīgumu ikvienā uzņēmumā.







Biznesa izglītības centrs "Biznesa Akadēmija"
Tālrunis 20355559
E-pasts: info@seminari.lv 

Lai pieteiktos "Klientu Servisa Speciālistu klubam", lūdzu, aizpildiet šo pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
https://www.traditionrolex.com/33