https://www.traditionrolex.com/33
Baltijas Telemārketinga centrs
Jaunas iespējas uzņēmumiem pārdošanas apjoma palielināšanai. Arī krīzes laikā.

Bieži vien uzņēmumi, kas darbojas B2B segmentā jeb sniedz pakalpojumus citiem uzņēmumiem vai piedāvā finansiāli ietilpīgus produktus ne tikai uzņēmumiem, bet arī privātpersonām, izmanto reklāmas veidus, kas ir raksturīgi B2C segmentam, kā, piemēram, veikaliem, kafejnīcām, ziedu saloniem u.c. Lai arī darbošanās B2B segmentā ir krietni sarežģītāka un niansētāka, ņemot vērā, ka komunikācija starp diviem uzņēmumiem atšķiras no komunikācijas starp uzņēmumu un patērētājiem, pareizs komunikācijas risinājumu arsenāls dod pārliecinošu iespēju sasniegt efektīvus pārdošanas rezultātus.

Uzņēmumiem, kas strādā šajā segmentā, kā, piemēram, juridisko pakalpojumu sniedzējiem, dažādu sadarbības projektu īstenotājiem, nekustamo īpašumu un auto tirgotājiem un citiem ir svarīga atpazīstamība un uzņēmuma tēls noteiktās patērētāju grupās, jo no to lojalitātes nākotnē ir atkarīga arī uzņēmuma darbība un konkurētspēja. Taču daudzi uzņēmumi joprojām neizprot atšķirību starp šiem diviem segmentiem, kā rezultātā izmanto neīstos komunikācijas līdzekļus jaunu klientu piesaistē un pārdošanās apjomu kāpināšanā.
 

Baltijas Telemārketinga centrs jau vairākus gadus piedāvā izstrādātu un pārbaudītu tehnoloģiju klientu piesaistē, kas nodrošina pārdošanas apjomu pieaugumu. Baltijas Telemārketinga centrs ar tiešā mārketinga instrumentu palīdzību pielieto dažādus risinājumus, lai saviem klientiem nodrošinātu arvien pieaugošu jaunu klientu plūsmu, kas rezultētos noslēgtos darījumos.

Turklāt tiešās izmaksas par Baltijas Telemārketinga centra pakalpojumu izmantošanu uzņēmumiem bieži vien saistītas tikai ar komisijas procentu apmaksu par jau noslēgtiem darījumiem ar no jauna piesaistītiem klientiem.


Izmantojot jau vairāk kā 10 gadu laikā sadarbībā ar uzņēmumiem no dažādām biznesa jomām pilnveidotas un noslīpētas tiešā mārketinga tehnoloģijas, uzņēmumiem ir iespēja īstenot efektīvas pārdošanas kampaņas, ieinteresējot nepieciešamo mērķauditoriju patērētājus izdarīt izvēli par labu to produkcijai. Kā zināms – ar pareiziem mārketinga instrumentiem pārdot iespējams visu, sākot ar ikdienā nepieciešamiem un plaši izmantotiem biznesa pakalpojumiem līdz beidzot ar luksus klases aksesuāriem vai dārgu tehniku.

Tiešais mārketings ir pārbaudīts biznesa instruments, kas palīdz uzņēmumam ātrāk un efektīvāk nokļūt līdz klientam!



Tālrunis +371 20300103
E-pasts: info@telemarketings.lv

Lai pieteiktos Baltijas Telemārketinga centra pakalpojumiem, lūdzu, aizpildiet kontaktformu: 

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Plašāks apraksts par produktu, kam nepieciešams pārdošanas pieaugums
https://www.traditionrolex.com/33