https://www.traditionrolex.com/33
Pārdošanas semināru cikls

Intensīvais pārdošanas apmācību kurss

MŪSDIENĪGA UN VEIKSMĪGA PĀRDEVĒJA ČETRI INSTRUMENTI

Semināri, kuros uzzināsiet visu par to,

kas nepieciešams, lai veiksmīgi pārdotu.

 

 

Uzņēmumā ienāk jauni klientu apkalpošanas un pārdošanas daļas darbinieki, kā arī strādā ilggadīgais pārdevēju kodols. Reizēm tas ir pārdevējs un tirdzniecības vadītājs vienā personā, reizēm tas ir liels departaments. Veiksmīgai biznesa attīstībai nepieciešams uzturēt pārdošanas procesa nepārtrauktību, tajā pat laikā nodrošinot vienotu izpratni par būtiskiem elementiem darbā ar pircējiem, klientiem, darbam pašiem ar sevi. Regulāra zināšanu atjaunošana, jaunu prasmju iegūšana kā arī informācija par klientu uzvedības maiņu kļūst ne tikai par ikdienas darba izšķirošo ieroci konkurētspējas noturēšanai tirgū, bet arī par lojālu darbinieku piesaistīšanas un saglabāšanas motivatoru.

 

Tieši darbinieks ir kļuvis par vienu no diviem unikālajiem faktoriem ikvienā uzņēmumā. Pirmie un lielāko peļņu gūst tie pakalpojumu sniedzēji un preču (produktu) pārdevēji, kuri efektīvi lieto šos resursus. Ne vienmēr ikdienas biznesā iesaistītiem reģionāliem, un cita līmeņa vadītājiem ir tik daudz brīva laika, lai apmācītu visus kolēģus.

 

Tāpat arī uzņēmumi bieži saskaras ar dilemmu - koncentrēties uz jaunu klientu piesaisti, tādējādi vairāk strādājot uz apgrozījuma pieaugumu, vai arī stimulēt jau esošo klientu radīto apgrozījumu un šādā veidā palielināt peļņas apjomu. Vairāms gadījumu uzņēmumi cenšas palielināt apgrozījumu uz jaunu klientu rēķina, jo uzskata, ka jauni klienti nodrošinās lielāku peļņu, taču, vai tiešām viss, kas iespējams, jau paņemts no esošajiem klientiem?

 

Bieži vien esošie klienti gadiem ilgi izmanto vienu pakalpojumu un nemaz nav informēti par jaunu preču vai pakalpojumu klāstu, tādējādi tie savus līdzekļus tērē pie cita pakalpojuma sniedzēja vai preču tirgotāja. Katram no patstāvīgajiem klientiem, kā ierasts, ir savs menedžeris vai kontaktpersona uzņēmumā, taču ne vienmēr arī paši uzņēmuma darbinieki ir informēti par visiem pakalpojumiem un precēm, ko tie varētu piedāvāt esošajam klientam.

 

Ir vēl daudz un dažādas metodes, kuru ieviešana uzņēmumā var paaugstināt esošo klientu pārdošanas apjomu par 20 % vien pāris mēnešu laikā. Jauni klienti ir nenovērtējama uzņēmuma attīstības sastāvdaļa, taču tikpat svarīgi ir arī esošie klienti, tāpēc šajā apmācību kursā uzņēmumiem būs iespēja apgūt efektīvus risinājumus, kā saņemt maksimumu no jau esošajiem klientiem, pirms ķerties pie jaunu klientu piesaistīšanas.

 

Šī informācija palīdzēs veiksmīgāk cīnīties par savu vietu tirgū un gūt lielāku peļņu, izmantojot tos pašus resursus. Tāpat Jūs uzzināsiet, kā labāk izveidot efektīvu pārdošanas sistēmu un nodrošināt t.s. pēcpārdošanas apkalpošanu.

 

 

Pārdošanas apmācību kurss piedāvā apmeklēt četrus praktiskos seminārus lektores Egitas Sproģes vadībā. Apmācības notiks Rīgas centrā – 3. jūnijā, 10. jūnijā, 17. jūnijā un noslēguma apmācība - 1. jūlijā no plkst. 10:00 līdz 15:00.

 

Lektore:
Biznesa trenere, pārdošanas un klientu servisa vadības speciāliste Egita Sproģe

 

Egita Sproģe ir lektore ar ir vairāk nekā 20 gadu pieredzi klientu servisā un pārdošanas vadībā, lietvedības procesu kārtošanā, pārdošanas procesu izveidē, komandas izveidē un vadīšanā, uzņēmumu izveidē un konsultācijās. Egita savā karjerā ir veikusi vairāk kā 14 000 veiksmīgas vizītes gan mazo, gan vidējo,gan lielo klientu B2B segmentā, strādājusi gan ar Latvijas, gan starptautiskiem klientiem. Egita konsultē, sagatavo un vada mācību programmas uzņēmumos, palīdz pārdošanas un klientu servisa organizāciju izveidošanā un biznesa attīstībā.

 

 

 

Cena: pateicoties programmas "Biznesa uzrāviens" līdzfinansējumam – tikai EUR 249,- (standarta cena EUR 749,-). Papildus katram dalībniekam - reklāmas un publicitātes iespēja Bizness.lv vai Ekonomika.lv 500 eiro vērtībā - PAR BRĪVU!

 

Īss ieskats pārdošanas apmācību kursā:

 

 

03.06.
Ilgspēlējošā plate mēdz ķerties visinteresantākajās vietās.

Pārdošanas pamatelementi, kas nodrošina sekmīgu uzņēmuma attīstību

 

  • Uzņēmuma pozicionējums, mērķu identificēšana;

  • Vadītāja loma;

  • Ko no pārdevēja sagaida uzņēmums?

  • Pārdošanas procesu izveide vai sakārtošana;

  • Produkta vai pakalpojuma unikalitāte, jeb ticība savam produktam;

  • Faktori, kas nodrošina pārdevēju rezultivitāti;

  • Kas es īsti esmu par tipu?

  • Pādevējs veido veiksmīgu karjeru jebkurā uzņēmumā;

  • Komandas loma sniedzot klientiem augstvērtīgu servisu;

  • Uzņēmuma kontakts ar klientu, jeb uzņēmuma tēls patērētāju apziņā;

  • Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

 

 

10.06.
Mans klients ir mans pozitīvais stress! Aktīvā pārdošana un jaunu klientu piesaiste

 

  • Pārdošanas pamatlikumi;

  • Kas ir mans klients?

  • Pārdevēja elastība kā galvenais nosacījums veiksmīgai pārdošanai;

  • Apkalpošanas standarti B2B, B2C klientiem;

  • Apkalpošanas standarti mazumtirdzniecībā;

  • Klienta izzināšana – viņa problēmas, grūtības, lai sagatavotu pārdošanai;

  • Sarežģītie klienti;

  • Kontrole pār emocijām;

  • Kā paredzēt un reaģēt uz negaidītām situācijām darbā ar klientiem?;

  • Kā klientu uzvedības maiņa ietekmē pārdošanas paradumus?

  • Emocionālā (empātiskā) pārdošana;

  • Kā pārdot dārgāk?

  • Kā nepievilt savu klientu?

  • Kā pārdot vieglāk, ienesīgāk, interesantāk?

  • Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

 

 

17.06.
Beidz klīrēties, saņem naudu!

Kas esošiem, svarīgajiem... klientiem vēderā?

 

  • Potenciāla noteikšana esošiem klientiem; klienta ‘svarīguma’noteikšana;

  • Stratēģija, prioritātes, aktivitātes;

  • Kā veicināt ilgtermiņa sadarbību ar klientu?;

  • Kā klientam, kurš atnācis pēc viena produkta, pārdot divus citus produktu – krusteniskā pārdošana;

  • Kā kompetenti atteikt klientam atlaidi?

  • Kā beigt pārdošanu un saņemt naudu?

  • Ko nozīmē lojālais klients;

  • Lojāla klienta noteikšana;

  • Kā gadījuma klientu pārveido par lojālo klientu;

  • Klientu lojalitātes sistēma uzņēmumā;

  • Personāla iesaiste lojalitātes sistēmas stiprināšanā;

  • Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

 

 

01.07.
Never durvis,sabradās! – šis klientu pūlis grib slēgt līgumus tieši ar tevi!

Uzzini, no kuriem mārketinga speciālistiem iesaku izvairīties.

 

  • Ko mēs saprotam ar vārdu 'mārketings' un kāda te saistība ar pārdevēja personību?

  • Uzņēmuma tēls, reputācija, imidžs;

  • Mārketinga komunikācija un noieta veicināšana;

  • Mārketinga veidi - paņēmieni;

  • Jaunumi mārketingā;

  • Netradicionālā mārketinga instrumenti;

  • Mārketinga principi;

  • Reklāma, Sabiedriskās attiecības;

  • Kāpēc komunikācija ir svarīgāka par mārketingu;

  • Tiešā pārdošana;

  • Patēriņa veicināšanas veidi;

  • Produkta, pakalpojuma veiksmīgas prezentācijas pamatelementi,

  • Sevis menedžments, jeb kā sadzīvot pašam ar sevi,

  • Kā radīt personīgai izaugsmei labvēlīgu vidi,

  • Izcils pārdevējs apzināti ‘pārdod’ pats sevi,

  • Konsultācijas, jautājumi un atbildes.

 

 

Pārdošanas apmācību kursa noslēgumā tiks izsniegta īpaša izglītības centra "Biznesa Akadēmija" apliecība. Cenā iekļauti apmācību materiāli, kafijas / tējas pauzes.

 

Vietu skaits Pārdošanas apmācību kursā ir ierobežots, tāpēc visi, kas vēlas pieteikties mācībām, aicināti savlaicīgi sazināties pa tālruni 20355559, vai rakstīt uz e-pastu: biznesa.akademija@live.com Var pieteikties arī vairāki dalībnieki no viena uzņēmuma.

Lai pieteiktos pārdošanas semināru ciklam, lūdzu, aizpildiet šo kontaktformu:

Vārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
https://www.traditionrolex.com/33