Reklāmas kampaņas, kas strādā. Vienmēr un visur.

Ko no reklāmas kampaņām sagaida uzņēmumi? Tas ir jautājums, kuru vērtīgi uzdot gan reklāmas izstrādātājiem, gan pašam uzņēmumam. Šodien reklāmai ir liels spēks uzņēmuma sekmīgai attīstībai. Veiksmīga reklāma spēj piesaistīt daudzu potenciālo klientu uzmanību, tostarp palielināt produkta vai pakalpojuma pieprasījumu, veicināt uzņēmuma atpazīstamību un tēla veidošanu. Maksimāls klientu pieplūdums un tirdzniecības noiets, ir tas, uz ko tiecas visi uzņēmumi, tomēr.... nereti nesasniedz. 

Saņemiet tādu reklāmas kampaņas piedāvājumu, kas ļaus Jūsu investīcijām mārketingā vienmēr būt sekmīgām.

Nepietiekošas informācijas dēļ, kompānijas bieži vien izvēlas komunikācijas kampaņu iespējas, kas ne vienmēr atmaksājas, it īpaši, ja kampaņas izstrādāji neveic individuālu pieeju katram uzņēmumam un nerēķinās ar patērētāju vajadzību izzināšanu. 
 
Atstājot visiem zināmās pieejas pagātnē, biznesa izglītības centrs "Praktiskā Mārketinga Akadēmija" sadarbībā ar "Rīgas Psiholoģijas skolu" uzņēmumiem ir radījis iespēju pieteikties jauna veida individuālu reklāmas kampaņu sastādīšanas modelim, kas spēj panākt vismazāko auditorijas pretestību reklāmas uztverē un līdz ar to maksimālu efektu tās iesaistē, kas parasti rezultējas pārdošanas apjoma pieaugumā. 

Mēs to saucam par reklāmu, kura neizskatās pēc reklāmas - lūk, kāpēc tā tik efektīvi strādā.
 
Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, Rīgas Psiholoģijas skolas eksperti ir pārliecinājušies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem. Daudzi respondenti atzinuši, ka reaģē tikai uz tādu reklāmu, kas to uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka standarta reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tik efektīvi - auditorija ir pārsātināta ar informācijas kairinātājiem, tā vēlas tikt uzrunāta īpaši radoši.  

“Reklāma joprojām ir efektīvākais veids kā ātri piesaistīt jaunus klientus un veicināt produktu vai pakalpojumu tirdzniecību. Reklāmas būtībai ir likt uzrunāt cilvēkus un likt tiem aizdomāties, tāpēc ļoti nozīmīgs ir vēstījums, kādu vēlāties caur to paust. Lai panāktu pēc iespējas labāku rezultātu, nepietiek ar tirgus pieprasījuma pētījumiem, šodien uzsvars tiek likts uz klientiem – viņi ir tie, kas nosaka produkta veiksmi un panākumus. Pievēršot pienācīgo uzmanību klientu domām un vajadzībām, mūsdienās ir iespējams panākt, ka reklāmas kampaņa strādās jūsu uzņēmuma labā,” norāda biznesa psihologs Jānis Roze.
 

Sadarbības ietvaros ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums efektīvas kampaņas izveidē. Katrs komunikācijas plāns tiek veidots ar pārliecību, ka uzņēmums un tā produkts ir unikāls, tātad katram ir nepieciešama arī tikpat unikāla "recepte” veiksmīgam un efektīvam kampaņas risinājumam. 
 
Reklāmu kampaņu izstrāde notiek sadarbībā ar nozares vadošajiem speciālistiem, kas spēj piedāvāt radošus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus komunikācijas risinājumus.


Rīgas Psiholoģijas skola
Tālrunis: 28487618
E-pasts: info@rps.lv

Jā, mani interesē īpašas reklāmas kampaņas piedāvājums uzņēmumam / produktam:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
E-pasts
Darbības joma
Produkts
Plānotais reklāmas budžets mēnesī