Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Jo tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu u.c. Zīmols kalpo kā organizācijas seja – tas veido uzņēmuma atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju.
Zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kas paredz izveidot jūsu uzņēmuma tēlu un reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību iespējams paust uzņēmuma komunikācijas prasmes un vērtības.
Apzinoties, cik zīmolam ir nopietna nozīme uzņēmuma attīstībā, Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) aicina uzņēmumus veikt zīmola atpazīstamības pētījumus.
Nav noslēpums, ka cilvēki visbiežāk zīmolus uztver savu personīgo vērtību līmenī, tieši tāpēc organizācijas zīmolus veido tā, lai tie ietilptu pēc iespējas lielākas auditorijas vērtību lokā. Vispirms, kāpēc personīgais zīmols ir tik nozīmīgs? Ja jums vai uzņēmumam nav izveidots savs personīgais zīmols, citi to izveidos jūsu vietā. Būtībā personīgais zīmols ir provokatīvs veids, kā kontrolēt savas karjeras attīstību un ietekmēt to, kā jūs uztver kā tirgus dalībnieku. Spēcīga zīmola izveidošana ietekmēs gan klientu attieksmi, gan vēlmi sadarboties, gan arī pārdošanas rādītājus.
Zīmola atpazīstamības pētījums palīdzēs jums noskaidrot esošo un vēlamo zīmola pozīciju, ko ietekmē emocionālie un racionālie faktori. Šī informācija ir nozīmīga, jo ļauj plānot nākamos soļus, kas var palīdzēt jums mainīt zīmola pozicionēšanu vēlamajā virzienā.
Pētījuma rezultāti palīdzēs atbildēt uz svarīgiem jautājumiem, piemēram, kā to uztver klienti un tie, kas nav jūsu klienti? Kādas ir šī zīmola/produkta priekšrocības un trūkumi?
Veiksmīgs zīmols atvieglos konkurenci, palīdzot izcelties tirgū un uzreiz piesaistīt pircēju uzmanību. Veiksmīgs zīmols atbilst vairākām pazīmēm, tai skaitā piešķir Jūsu produktiem unikalitāti un emocionālo vērtību, kas ļauj tiem ieņemt vietu patērētāju dzīvē, nodrošinot to lojalitāti un atkārtotus pirkumus.
Šī ir unikāla iespēja izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Tirgus izpēte, tāpat kā pieredze šahā, — ļauj Jums paredzēt vairākus gājienus uz priekšu.
Tālrunis +371 29671134
E-pasts:
petijumi@petijumi.lv