Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa:
http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-biznesa-strategijai
2) Zīmolu novērtēšana
Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa:
http://pieteikums.lv/zimola-vertiba
3) Klientu apmierinātības pētījumi
Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
Plašāka informācija un pieteikuma anktea:
http://pieteikums.lv/klientu-apmierinatiba
4) Mārketinga stratēģijas izvērtēšana
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa:
http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-marketinga-strategijai
5) Konkurentu izpēte un monitorings
Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa:
http://pieteikums.lv/konkurentu-monitorings
Gadījumā, ja Jums rodas kādi papildus jautājumi vai neskaidrības par mūsu piedāvātajiem tirgus izpētes pakalpojumiem, vai arī vēlaties pieteikt pakalpojumu, tad lūdzam sazināties ar mums, zvanot uz tālruni +371 29671134 vai rakstot ziņu uz e-pastu [email protected], vai arī aizpildīt zemāk norādīto pieteikuma formu.