https://www.traditionrolex.com/33
Tirgus izpēte - iespēja strauji attīstīties un kļūt par savas nozares līderi jau rīt


Tirgus izpēte – iespēja strauji attīstīties un kļūt par savas nozares līderi jau rīt
 

Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā visveiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju un tēla spodrināšanu. Izvēlēties pareizāko mārketinga stratēģiju palīdz tirgus izpēte, kas ir sistemātiska informācijas vākšana un analīze par tirgiem, kuros uzņēmums darbojas vai kuros plāno sākt darbību. 

Mūsdienās uzņēmuma veiksme tirgū ir tiešā mērā saistīta ar uzņēmēja prasmi un spējām orientēties tirgus situācijā un veikli reaģēt uz tā pārmaiņām. Uzņēmējiem jāpatur prātā, ka patērētāja vēlmes un vajadzības ir visu uzņēmēju darbības izejas punkts, tāpēc to nepārtraukts monitorings ir ļoti svarīgs – tā ir iespēja iegūt kvalitatīvu informāciju ar tirgu saistīto problēmu identificēšanu un risināšanu. 

Tirgus tendences ik pa brīdim mainās, tāpat kā klientu vēlmes. Tirgus izpēte ir nebeidzams process, kas ir ļoti būtisks elements biznesa attīstībā, jo tas spēj parādīt, ar ko uzņēmumam jārēķinās ceļā uz panākumiem. Uzņēmumiem ir iespēja pieteikties Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) pakalpojumiem:
 
1) Biznesa stratēģijas izvērtēšana

Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-biznesa-strategijai


2) Zīmolu novērtēšana

Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/zimola-vertiba


3) Klientu apmierinātības pētījumi

Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.

Plašāka informācija un pieteikuma anktea: http://pieteikums.lv/klientu-apmierinatiba


4) Mārketinga stratēģijas izvērtēšana

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē. 

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-marketinga-strategijai


5) Konkurentu izpēte un monitorings

Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.

Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/konkurentu-monitorings


Gadījumā, ja Jums rodas kādi papildus jautājumi vai neskaidrības par mūsu piedāvātajiem tirgus izpētes pakalpojumiem, vai arī vēlaties pieteikt pakalpojumu, tad lūdzam sazināties ar mums, zvanot uz tālruni +371 29671134 vai rakstot ziņu uz e-pastu [email protected], vai arī aizpildīt zemāk norādīto pieteikuma formu.
 






Tālrunis +371 29671134
E-pasts: [email protected]

Lai uzzinātu vairāk par to, ko tirgus izpētes iespējas var dot Jūsu uzņēmumam, lūdzu, aizpildiet pieteikuma anketu:

Vārds, uzvārds
Uzņēmums
Tālrunis
e-pasts
https://www.traditionrolex.com/33